המשפחתית הקטנה הפופולרית מבית יונדאי הקוריאנית עוברת מתיחת פנים לאחר ארבע שנים מאז הוצגה לראשונה בעיצובה הקיים. בנוסף לשיפור האסתטי, קיימים גם שיפורים במנגנוני ההנעה, נוסף על שיפור בטיחות מתקדם ומבורך.
עיצוב ומידות
העיצוב החדש כולל פגוש מחודש בעל גריל מדורג המותאם לשאר דגמי יונדאי החדשים מהדור העכשווי.
הפניסים והפגוש האחורי קיבלו עיצוב חדש אף הם, ובשונה מהדגם המחודש של סונטה, הוטמעה לוחית הרישוי בתוך דלת תא המטען, ולא כפי שהיה בעבר, בפגוש האחורי.
חישוקי 15" ו-16" חדשים, צביעה בעלת שני גוונים (גג הרכב הושחר) כמו גם שלושה צבעים נוספים שהתווספו להיצע: אדום, כחול וכחול בהיר.
פרטים נוספים הנוגעים למידות הרכב, טרם נמסרו מיונדאי, אך צוין כי נפח תא המטען הורחב ב-25 ליטרים וכעת עומד 326 ליטרים.
ביצועים ומנוע
יונדאי תציע ב-i20 המחודשת שלושה סוגים של מנועים. הראשון, מנוע טורבו 1.0 בנזין, בעל 100 כוחות סוס, ותיבת הילוכים בעלת חמישה הילוכים או תיבה דו-מצמדית בעלת שבעה הילוכים. גרסה נוספת למנוע זה מגיעה בגרסת 120 כוחות סוס ותשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית. בנוסף יוצע מנוע בנפח ה- 1.2 ליטרים הקיים בשני הספקים: 75 או 85 כוחות סוס. כמו כן, לכל יחידות ההנעה הקיימות קיימת מערכת עצור וסע המסייעת בצמצום פליטת מזהמים וחיסכון בדלק.
בטיחות ואבזור
דגם ה-i20 המחודש מציע גג פנורמי ומסך 7 אינץ' עם יציאות USB וקישוריות עבור ANDROID ו-APPLE (קיים ברמות גימור S ו-SE).
בגזרת הבטיחות, תציע יונדאי ב-i20 המחודש, את חבילת SMART SENSE. חבילה זו כוללת התרעות התנגשות ובלימת חירום עצמונית (במרחב העירוני והבינעירוני) התרעות סטייה מנתיב והיגוי אקטיבי, התרעת זהירות עבור הנהג (זיהוי דפוסי נהיגה מסוכנים) ואורות גבוהים בעלי מעבר אוטומטי.