טויוטה היילקס GR Sport 2023 – סקירה מעמיקה

שנת 2023 היא שנה משמעותית עבור טויוטה כשהם חושפים את ספינת הדגל המצופה HiLux ute, היילקס GR Sport. דגם חדש זה עומד בפסגת מגוון האבזור של טויוטה וכולל מגוון שיפורים מרגשים. טויוטה היילקס GR Sport כולל מנוע חדש לגמרי, חבילת עיצוב ספורטיבית ומערכת מתלים משופרת.

כעת, בואו נעמיק באלמנטים הייחודיים ששילבה טויוטה ב- היילקס GR Sport. בדוק כיצד הוא מתפקד ככלי צדדי.

מה המחיר של היילקס GR Sport?

בעוד טויוטה לא חשפה רשמית פרטי תמחור עבור ה-GR Sport, היא צפויה לעלות על נקודת מחיר גבוהה יותר בהשוואה לדגם הדגל הנוכחי, ה-Rogue. המחיר של ה-Rogue עומד כעת על 70,000 דולר לפני עלויות בכביש.

אילו תכונות מציע טויוטה היילקס GR Sport?

ביצועים

טויוטה היילקס GR Sport כולל מספר עדכונים בולטים, החל במנוע 2.8 ליטר טורבו-דיזל מתוקן. מנוע זה משודך כעת לכוונון ספורטיבי יותר לתיבת שישה הילוכים אוטומטית, מה שמשפר את ביצועי הרכב. יתר על כן, הוא כולל מסלול קדמי מורחב ומשלב מגוון חומרי מתלים חדשים. תוספות אלו כוללות עצמות משאלה מעודכנות, קפיצי סליל קשיחים יותר, בולמי זעזועים וסרן אחורי מחוזק, וכתוצאה מכך שיפור ההתנהגות בכביש.

חִיצוֹנִי

מבחינה ויזואלית, ה-טויוטה היילקס GR Sport כולל ערכת גוף ייחודית של GR Sport. ערכה זו כוללת קשתות פגושים שחורות, גריל קדמי שחור מעוטר בתג GR, סגסוגות 17 אינץ’ המצוידות בצמיגי שטח, צלחות החלקה, מסילות צד וקליפרים אדומים. אלמנטים עיצוביים אלה מעניקים לו מראה אגרסיבי ומחוספס יותר.

פנים וקישוריות

בתוך תא הנוסעים, טויוטה היילקס GR Sport מתגאה במושבים ספורטיביים יותר המספקים נוחות ותמיכה משופרות. גלגל ההגה GR Sport כולל דגשים ותגים, המדגישים עוד יותר את אופיו הספורטיבי של הרכב. בנוסף, דוושות הספורט, חגורות הבטיחות האדומות וסמלי GR המובלטים על משענות הראש מוסיפים נופך של אלגנטיות ספורטיבית לתא הנוסעים.

כדי לענות על צורכי הקישוריות המודרניים, היילקס GR Sport מצויד במערכת בידור ובידור בגודל 8.0 אינץ’ התומכת ב-Apple CarPlay וב-Android Auto, ומאפשרת למשתמשים לשלב בצורה חלקה את הסמארטפונים שלהם לחוויית נהיגה מחוברת יותר.

מהם הפיתוחים האחרונים תחת מכסה המנוע?

ה-היילקס GR Sport מגיע עם מנוע טורבו-דיזל משופר בנפח 2.8 ליטר, המספק עלייה ניכרת בכוח ובמומנט בהשוואה למנוע הדגל הנוכחי. טויוטה ביצעה שיפורים ב מזרקי הדלק ובחומרת מגדש הטורבו הממוקמים מתחת למכסה המנוע. כתוצאה מכך, ה-היילקס GR Sport מתהדר בהספק של 165kW ומומנט של 550Nm, ומספק שדרוג צנוע לעומת מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.8 ליטר בדגם הדגל הנוכחי. שדרוג זה הופך אותו להיילוקס דיזל החזק ביותר הקיים בשוק הישראלי.

מרחב ומעשיות

במונחים של מעשיות, טויוטה היילקס GR Sport מצויד בתכונות המשפרות את הפונקציונליות שלו. יש לו מיטת מטען גדולה מאחור, המאפשרת הובלה קלה של סחורות וציוד. בנוסף, טויוטה היילקס מצויד ביכולות שטח מתקדמות, מה שהופך אותו למעשי עבור אנשים הרפתקנים שנהנים לחקור שטחים מאתגרים.
המושבים מרופדים היטב, מה שמבטיח נסיעה נעימה גם בנסיעות ארוכות. המושבים האחוריים מציעים מרווח רגליים וראש מספיק, ומתאימים לנוסעים בגבהים שונים.
יתר על כן, תא הנוסעים של היילקס GR Sport תוכנן מתוך מחשבה על מעשיות. הוא כולל פריסה ידידותית למשתמש עם פקדים ותאי אחסון נגישים בקלות. לוח המחוונים מספק נראות ברורה של מידע חשוב, ומאפשר לנהג להתמקד בכביש. תא הנוסעים מציע גם אפשרויות אחסון רבות, כולל מחזיקי כוסות, כיסי דלתות וקונסולה מרכזית, המאפשרים לנוסעים לשמור על חפציהם מאורגנים ובהישג יד.

יעילות דלק

טויוטה טרם סיפקה נתוני צריכת דלק רשמיים עבור מנוע הטורבו-דיזל המעודכן בנפח 2.8 ליטר. עם זאת, הוא צפוי להציע יעילות דלק דומה לזו של מערכת ההנעה הסטנדרטית בסדרת היילקס. דגמי היילקס הקיימים המצוידים במנוע 2.8 ליטר טורבו-דיזל המתקדם ביותר של טויוטה דיווחו על נתוני צריכת דלק הנעים בין 7.4 ל-8.0 ליטר ל-100 ק”מ.

האם טויוטה היילקס GR Sport בטוח ומאובטח?

דגם ה-GR Sport הקרוב צפוי להיות מצויד במגוון מאפייני בטיחות מתקדמים כסטנדרט. אלה כוללים בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, התרעה על סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, זיהוי תמרורים, בקרת ירידה בגבעה וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.
מבחינת דירוגי בטיחות, סדרת היילקס השיגה דירוג בטיחות ראוי לשבח של חמישה כוכבים ANCAP. הוא קיבל ציון מרשים, עם 96% להגנה על מבוגרים, 87% להגנה על ילדים, 88% להגנה על משתמשי דרך פגיעים ו-78% לסיוע בטיחותי.

אילו רכיבי מתלים כולל טויוטה היילקס GR Sport?

הפלטפורמה המעודכנת של ה-טויוטה היילקס GR Sport מבית טויוטה מביאה שינויים משמעותיים במתלים שלו. המסלול הקדמי הורחב ב-140 מ”מ, כעת בגודל 1675 מ”מ, בעוד המסילה האחורית הורחב ב-155 מ”מ, כעת בגודל 1705 מ”מ. הגלגלים הקדמיים כוללים עצמות משאלה מעוצבות מחדש וקפיצי סליל קשיחים יותר, יחד עם חיזוק נוסף לסרן האחורי.

נוספו בולמי זעזועים משודרגים הנוקשים יותר מאלה שב-היילקס Rogue, יחד עם זרועות בקרה חדשות. השינויים הללו של טויוטה מביאים לשיפור זוויות הגישה והיציאה לשטח של 30 ו-26 מעלות, בהתאמה. מבחינת בלימה, ה-היילקס GR Sport משלב כעת בלמי דיסק בכל ארבע הפינות, עם דיסקים קדמיים של 338 מ”מ ודיסקים אחוריים של 312 מ”מ, יחד עם קליפרים צפים עם בוכנה אחת.

גרסאות של טויוטה היילקס

  • טויוטה היילקס SR
  • טויוטה היילוקס SR5 (4×4)
  • טויוטה היילקס רוג
  • טויוטה היילקס Workmate (4×4)
  • טויוטה היילקס SR HI-RIDER (4×2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ט.ל.ח. | כל התמונות להמחשה בלבד | © 2024 כל הזכויות שמורות לפטרה לובי בע”מ

×