מיצובישי אאוטלנדר PHEV הגיע לישראל

סקירה

שקלו לבחון את רכבי הפלאג-אין הייבריד החדשים ביותר אם חרדת הטווח הרתיעה אתכם מלעבור לרכב חשמלי. מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2023, מצטרף חדש בקרב רכבי השטח ההיברידיים-נטענים, מציע שילוב מאוזן של הנעה חשמלית ובנזין

מנוע ותיבת הילוכים

האאוטלנדר PHEV שואב כוח משילוב של מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר, הפועל על מחזור אטקינסון הרזה והיעיל יותר, וזוג מנועים חשמליים. מנוע הבנזין, המפיק הספק של 98kW, משודך למנוע חשמלי בכל סרן, והתוצאה היא תפוקת מערכת משולבת של 185kW של כוח ומומנט של 450Nm.
המנועים החשמליים, המחוברים למארז סוללות ליתיום-יון של 20.0 קוט”ש, מחוברים לטרנססרן חד-מהיר, מה שהופך את מיצובישי אאוטלנדר PHEV לרכב בעל הנעה לכל הגלגלים. הוא מסוגל לפעול במצב חשמלי בלבד או במצבים היברידיים שונים, תוך שילוב מנוע הבנזין והמנועים לשיפור הביצועים. בנוסף, מנוע הבנזין יכול לטעון מחדש את מארז הסוללות כאשר אינו מצליח להתחבר לשקע חשמל.

פנים

האאוטלנדר החדש מציג חווית נהיגה בוגרת הרבה יותר בהשוואה לקודמו, במיוחד בתצורת PHEV עם מגוון נדיב של תוספות סטנדרטיות.
מראש, היסודות חזקים. מושב הנהג המתכוונן לכוח מספק תמיכה, ותנוחת הנהיגה נעימה יותר מאשר באאוטלנדר האחרון. גלגל ההגה, עם חיפויי עור ודגשים כסופים, משדר איכות, אם כי אי אפשר לומר את אותו הדבר על גבעולי החיווי השבירים.
כדי לשפר את הדגמים היוקרתיים, Aspire מציעה חיפוי מושבים באפקט זמש, וה- Exceed Tourer מתגאה בגימור עור מלא עם שמיכה. בצד השני, ה-ES הבסיסית כוללת עיטורי בד ולמרבה הצער, הגה אוריתן.

טכנולוגיה וקישוריות

למרות היותו דגם חדש יותר בקטגוריה שלו, האאוטלנדר נופל מלהיות תקן טכנולוגי. למרות שהוא מציע סט תכונות מלא, הגרפיקה בסיסית ומפגרת לפעמים, וחסרה תחושה מודרנית. חסד מציל הוא הכללת Apple CarPlay אלחוטי, המאפשר למשתמשים לעקוף את תוכנת היצרן מבלי להוציא את האייפון שלהם מהכיסים. עם זאת, משתמשי אנדרואיד עדיין צריכים להתחבר.
מאכזב שמיצובישי לא דחפה את המעטפת עוד יותר, שכן מסך גדול לבדו לא מספיק כדי לבלוט ב-2022. לוח המחוונים הדיגיטלי הוא שיפור לעומת חוגות אנלוגיות בסיסיות למראה במכוניות נמוכות יותר, ומציע מגוון מכובד של אפשרויות פריסה להתאמה אישית, אך הוא לא ממש תואם את התחכום שנמצא במוצרי קבוצת פולקסווגן.

מרחב ונוחות

מיצובישי שומרת בחוכמה על בקרות אקלים נאותות, ומבטלת את הצורך לנווט במסך המגע לצורך כוונון הטמפרטורה ומהירות המאוורר. החלק הקדמי מציע שפע של מקום אחסון, כולל מחזיקי כוסות כפולים ומשטח טעינה אלחוטי בבסיס לוח המחוונים.
כיסי הדלת יכולים להכיל בקלות בקבוקי מים, ופח האחסון בבית השחי מספק שפע של מקום לחטיפי נסיעה. הודות לממדים החיצוניים המשמעותיים של האאוטלנדר, השורה השנייה מתהדרת במרווח רגליים סולידי, המתאים בנוחות למבוגרים בגודל מלא זה מאחורי זה. הספסל מרווח מספיק כדי להכיל שלושה בני נוער ללא לחץ רב.

מרווח הרגליים עם המושבים האחוריים במקומם מעט מעל הממוצע לכיתה. הספסל בשורה השנייה בסגנון אצטדיון מספק ראות טובה לילדים קטנים, אך עשוי להיות פחות נוח לנוסעים ארוכי רגליים, המרגישים כאילו הברכיים שלהם צמודות לחלק העליון של המושב.
הנוסעים מאחור נהנים מפתחי אוורור, וגב המושב המרכזי מתקפל כלפי מטה כדי ליצור משענת יד. למרבה הצער, כאשר הם מקופלים, אין שום דבר שימנע מהתיקים בתא המטען להחליק לתוך תא הנוסעים, פשרה שלא נמצאת אצל רוב המתחרים עם משענות יד מתקפלות. פתחי אוורור ושתי יציאות USB זמינים עבור הנוסעים במושב האחורי, אם כי בקרות טמפרטורה אינן מסופקות.

מיצובישי אאוטלנדר דגמי PHEV

מיצובישי אאוטלנדר PHEV, רכב פנאי היברידי נטען קומפקטי, כולל מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.4 ליטר המשודך לשני מנועים חשמליים – אחד לגלגלים הקדמיים והשני מאחור. מנועים אלה מופעלים על ידי סוללת ליתיום-יון של 20 קוט”ש הממוקמת ברצפה. התפוקה המשולבת עומדת על 248 כוחות סוס ומומנט של 332 ליברות.

על איזה מיצובישי אאוטלנדר PHEV ממליצה קרקוסט?

במקרה זה, אנו ממליצים על הגימור העליון, חיתוך SEL. במחיר סביר, אתה מקבל גישה לתכונות אסתטיקה, נוחות ויוקרה שונות, יחד עם חבילות אופציות בלעדיות הזמינות רק עבור דגם זה.

דגמים נוספים של מיצובישי אאוטלנדר PHEV

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ט.ל.ח. | כל התמונות להמחשה בלבד | © 2024 כל הזכויות שמורות לפטרה לובי בע”מ

×