יבואנית סובארו בישראל, קבוצת סמל"ת, החלה לשווק את הסטיישן החדש שלה – לבורג. הלבורג משלב רכב סטיישן שימושי עם ביצועים ספורטיבים ואבזור מפנק. היא מצוידת עם הנעה כפולה ומגדש טורבו למנוע הבוקסר 1.6 ליטרים בהספק 170 כ"ס ב-4,800 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,800 סל"ד. היא בעלת תיבת הילוכים רציפה עם תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות ועם מהירות מירבית של 210 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת, על פי נתוני היצרן, היא 13.5 ק"מ לליטר.
חיצונית מזכירה הלבורג את האימפרזה המשפחתית אבל עם עיצוב חיצוני אגרסיבי ומלוטש יותר, עם גריל גדול, פגוש אגרסיבי שמזכיר את זה ב-STI ואחרון חביב כונס האוויר הדרמטי על מכסה המנוע. אורכה הכללי עומד על 4,690 מ"מ, רוחבה 1,780 מ"מ, גובהה 1,490 מ"מ ובסיס גלגליה עומד על 2,650 מ"מ. תא המטען בנפח 486 ליטרים.
ברשימת האבזור מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל "7, הפעלה קולית למערכת המולטימדיה, פתיחה והנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה, 7 כריות אוויר עם ביטול אוטומטי של כרית הנוסע, דיבורית BT מקורית, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס ובלם חניה חשמלי.
עם מחיר של 175,000 ₪ הסובארו לבורג הינה הסטיישן היקרה בישראל וההצלחה שלה בארץ אינה מובטחת. נצטרך לחכות ולראות האם סובארו יצליחו לשווק בהצלחה את הסטיישן החדש.