סקירה, תמונות ומחיר של פורד פיאסטה ST

פורד פיאסטה ST מציעה כיף מירבי בתקציב. עם מנוע בנזין חזק ומתלים קשיחים יותר, הוא מספק חווית נהיגה ממוקדת. פורד שואפת לפתות אותך ממתחרים כמו סוזוקי סוויפט ספורט ופולקסווגן פולו GTI.

פורד פיאסטה ST מגיעה עם תכונות סטנדרטיות כמו הגה עם תחתית שטוחה ומסך מגע בגודל 8 אינץ’ עם שיקוף לסמארטפון. עם זאת, בעיצוב תא הנוסעים אין את המשיכה הפאנקית של עיצוב הטרטן של הפולו GTI. מושבי הספורט יכולים להרגיש צמודים ולא נוחים, במיוחד למי שאינו רזה.

בהשוואה לדגם הקודם, פורד פיאסטה ST החדשה מציעה נוחות משופרת. בין אם תבחרו באופציה של שלוש דלתות או חמש דלתות, יש מספיק מקום לשני מבוגרים מאחור, אם כי מעט פחות מהפולקסווגן פולו GTI.

פנים, מידע-בידור וקישוריות

פורד ST מתגאה בפנים ספורטיבי, אם כי כמה נקודות חמות קטנות יותר מציעות איכות מוחשית יותר מבפנים. הוא כן משלב תכונות רצויות כמו פלסטיק רך למגע, מבטאים שחורים מבריקים ומתגים עם גזים. האלמנטים הספורטיביים שלו, כמו גלגל ההגה בעל התחתית השטוחה, מושבי ספורט של רקארו המחוברים לדמות, ודוושות.

כל הגרסאות של פורד פיאסטה ST מגיעות עם מסך בגודל 8 אינץ’, הכולל תכונות סטנדרטיות כמו Apple CarPlay ו-Android Auto לשילוב חלק של סמארטפונים. יתר על כן, ה-ST מגיע מצויד בניווט לווייני מובנה, אם כי שימוש באפליקציית הניווט של הטלפון עשוי לספק חוויה ידידותית למשתמש. המסך התוסס של המערכת עולה על אלה שנמצאו ברכבים אחרים, מה שמקל על ביצוע ההנחיות.

כל פורד פיאסטה ST כולל מערכת סטריאו B&O מרשימה, המתהדרת בשמונה רמקולים (כולל סאב וופר בתא המטען) והספק עוצמתי של 675W. איכות הסאונד סיפקה תחרות לזו של סלון יוקרתי, ומציעה חווית שמע יוצאת דופן.

ביצועים של פורד פיאסטה ST

פורד פיאסטה ST מתגאה במנוע בנזין דינמי בעל שלושה צילינדרים, המספק 200 כוחות סוס יוצאי דופן. יתרה מזאת, המנוע מייצר מגוון של צלצולים ופאנגים ממכרים. בכל הנוגע לתאוצה, הוא עולה על קודמו בהשגת זמן 0-62 קמ”ש של 6.5 שניות בלבד. משלימה את הביצועים המרשימים שלה, הפיאסטה פולטת צלילים שמחים מהמפלט שלה, ומבססת את מיקומה כאחת המכוניות המהנות ביותר. אתה יכול לקנות אותו בסביבות £20,000 “תשיעי.

לא רק שהמנוע החדש מספק את משאלות ליבכם, אלא גם פונה לצד הפרקטי שלכם. הוא משלב תכונה חכמה המאפשרת לו לבטל צילינדר אחד תוך כדי שיוט, ולחסוך ביעילות בדלק. על ידי נהיגה נבונה ב-Fiesta ST, אתה יכול לצפות לחסכון מרשים בדלק של כמעט 40 קמ”ג, מה שמשפר את היעילות שלה ומצמצם את הנסיעות לתחנת הדלק.

מצבי נהיגה

פורד פיאסטה ST מציעה מצבי נהיגה שונים המאפשרים לך להתאים אישית את הגדרות ההיגוי, התאוצה והפליטה, בהתאם להעדפות רגועות וספורטיביות כאחד. במצב Track, ההיגוי מרגיש כבד יותר, דוושת הגז נהיית מגיבה יותר, והפליטה מפיקה צליל חזק יותר.

בנוסף, ה- Fiesta ST מצוידת במערכת מומנט וקטור המפעילה בלמים אוטומטית על אחד הגלגלים הקדמיים. תכונה זו עוזרת לבצע פניות הדוקות יותר במהירויות גבוהות יותר מבלי לחוות החלקה.

מרחב ומעשיות

לכל פורד פיאסטה ST יש מושב נהג מתכוונן לגובה וגם ההגה נע כדי לגרוף ולהגיע. למרבה הצער, רק Vignale Fiestas מגיעות עם מושב נוסע מתכוונן לגובה וכיוונון מותני לשני המושבים הקדמיים.

חשוב לנהוג בזהירות מכיוון שמרווח הראש האחורי נפגע מהנוכחות של גג הזכוכית. אמנם מרווח המושב האחורי לא נורא ויכול להכיל נוסע בגובה 1.5 מטר. אם הכוונה שלך היא להסיע מבוגרים מאחור, יהיה מומלץ לשקול את פולקסווגן פולו GTI כאופציה טובה יותר.

נקודות האיזופיקס ב-Fiesta ST מסומנות בבירור, אם כי תמרון בחלק העליון של המושב דרך פתח הדלת האחורית עשוי להיות מעט מביך. מבחינת אחסון, Fiesta ST כולל תאים קטנים יותר כדי לשמור על סדר הפריטים היומיומיים שלך. יש לו תיבת כפפות מרווחת לבקבוק מים, כיסי דלת ושני מחזיקי כוסות. הוא מציע גם מחזיק משקפי שמש קדמי ומשענת יד מרכזית עם אזור אחסון קטן. יש לו תא מטען גדול יותר ב-292 ליטר, אך נופל מתא המטען בנפח 305 ליטר של פולקסווגן פולו GTI.

האם פורד פיאסטה ST בטוח?

ה-Fiesta ST עדיין לא עבר בדיקות ANCAP או Euro NCAP. אבל הפיאסטה הרגילה קיבלה דירוג של חמישה כוכבים בשנת 2017. הדירוגים שלה היו 87% להגנה על נוסע מבוגרים, ו-84% להגנה על נוסע ילדים. הוא גם קיבל 64% עבור הגנה על הולכי רגל, ו-60% עבור סיוע בטיחותי.

תכונות הבטיחות הסטנדרטיות ב- Fiesta ST כוללות בלימת חירום אוטונומית (AEB) עם אזהרת התנגשות קדימה, זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים. יש לו גם זיהוי תמרורים, בלמים נגד נעילה וכריות אוויר קדמיות, קדמיות וצדדיות.

כמה עולה ההפעלה של פורד פיאסטה ST?

פורד מספקת אחריות לחמש שנים וללא הגבלה של קילומטרים לכל הטווח שלה. ה- Fiesta ST זקוקה לטיפול כל 12 חודשים או 15,000 ק”מ, המוקדם מביניהם. הוא מציע גם ארבע שנות שירות, כאשר ארבעת השירותים הראשונים עולים לכל היותר 299 $.

מה פסק הדין?

ה-ST החדש מתפקד בצורה יוצאת דופן, מציע טיפול זריז ומראה אטרקטיבי, ומספק צליל נעים. בפנים, הוא מציג התקדמות יוצאת דופן בהשוואה לקודמו, שיפור נחוץ. היעילות של האופנים השונים בשיפור אישיותו של ST עדיין נתונה לוויכוח. בנוסף, המתלים הנוקשים עלולים להיות די לא נוחים במהלך נסיעות ממושכות. עם זאת, הפגמים הקטנים הללו אינם משמעותיים מספיק כדי להרתיע אותנו. ה-ST עברה המצאה מחדש חכמה ונשארה חביבה מאוד בקרב חובבי קרקוסט. לסיכום, מומלץ מאוד לקונים פוטנציאליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ט.ל.ח. | כל התמונות להמחשה בלבד | © 2024 כל הזכויות שמורות לפטרה לובי בע”מ

×