קבוצת לובינסקי מתחילה לשווק את פיג’ו 301 בגרסה מחודשת. הגרסה המעודכנת מביאה מספר שיפורים ושיפורים, מה שהופך אותה למושכת עוד יותר לחובבי רכב.
תֵבַת הִלוּכִים
החידוש העיקרי בדגם החדש הינו תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת שישה הילוכים מתוצרת Aisin היפנית – תיבה המשרתת את רוב דגמי פיג’ו 301 בשנים האחרונות. התיבה החדשה מחליפה את תיבת ה-4 הילוכים המיושנת שנכלל בדגם היוצא, ומקטינה את צריכת הדלק בכ- 8% לכדי 14.7 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת.
מנוע
מנוע ה-1.6 ליטר המפיק 115 כ”ס ו-15.3 קג”מ נותר ללא שינוי. ביצועי הדגם החדש הם תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-11.1 שניות ומהירות מירבית של 193 קמ”ש. דרגת זיהום האוויר השתפר אמנם מדרגה 14 ל-13, אבל זהו עדיין נתון שאינו מרשים במיוחד.
שינויים מכניים וטכניים פיג’ו 301
האבזור כולל 4 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, ‘, שקעי USB ו- AUX, דיבורית מקורית, בלימת חירום אוטומטית, ניטור נקודה עיוורת, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, פנסי ערפל קדמיים, משענת יד מרכזית, מחשב דרך ועוד.
לוח המחוונים עוצב מחדש למראה אלגנטי יותר, מדורג ומבריק. ישנה מערכת מידע בידור חדשה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ’ עם ניווט תלת מימד של TomTom וקישוריות הפעלה משולשת למסך המראה (MirrorLink, Android Auto, Apple Carplay).
פיג’ו 301 מגיעה עם הגה כוח מכויל מחדש להורדת המאמץ במהלך חניה ופניות במהירות נמוכה. פיג’ו 301 מציגה גם מערך מתלים מתוקן המתמחה בהתמודדות עם כבישים גרועים, לוח מחוונים מותקן מוצלב עם תושבת זווית, מיזוג אוויר מתוקן וגופי חימום חשמליים חדשים.
עיצוב חדש של פיג’ו 301
אחד השינויים הבולטים פיג’ו 301 המחודשת הוא העיצוב המלוטש והמודרני שלה. המכונית מציגה כעת מראה חיצוני רענן, המאופיין בקווים חדים ובצללית דינמית. הגריל הקדמי עוצב מחדש, מה שמקנה למכונית מראה אגרסיבי יותר.
פיג’ו 301 שילבה את הקודים הסגנוניים העדכניים ביותר של המותג Lion, ניכרים בעיקר בחזית המכונית. הפאשיה הקדמית נושאת פנסי חזית מחודשים עם רדיאטור גריל חדש וסורג אוויר, פגוש מחודש עם תאורת LED חדשה ומכסה מנוע מעוצב. גרפיקה חדשה של תאורה אחורית מעניקה מראה רענן מאחור.
צבעים
שלושה צבעים חיצוניים חדשים הוצגו: אפור ארטנס, אפור מוקה וכחול עמוק. ניתן לציין את נושא הפנים כבהיר או כהה.