בתערוכת הרכב האחרונה בניו יורק הוצגה הסיוויק קונספט וכולם דיברו על השינוי המשמעותי בעיצוב הדגם. כמו תמיד, ייצור המוני לא דומה לקונספט במלואו אבל בהחלט ניתן לראות שינויים רציניים למרות ההסוואה. ייצור הרכב יחל ב-2017 באנגליה לאחר שהונדה סיוויק השקיעה סכום עתק המוערך בכ-200 מיליון פאונד כדי שהמפעל החדש יוכל לייצר מכוניות בכמויות גדולות מאוד.
מנוע
בהונדה מבטיחים שהסיוויק החדשה תהיה חסכונית ומרווחת ביחס לסיוויק הנוכחית ושרמת הבטיחות תהיה גבוהה יותר. הסיוויק העתידית תצויד במנוע בנזין 1.5 ליטרi-Vtec שתספק 128 כ”ס ובנוסף מנוע טורבו דיזל 1.6 ליטר שיספק 118 כ”ס. מנועי הבנזין והטורבו דיזל יגיעו עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים. מנוע הבנזין יגיע גם עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה לבחירה. מנוע נוסף שיחליף את המנוע 1.8 הנוכחי הוא מנוע בנזין 2.0 ליטר שיספק 350 כ”ס.
הונדה סיוויק פנים
הפנים של הונדה סיוויק החדשה מציג עיצוב מודרני עם חומרים מובחרים וטכנולוגיה מתקדמת. ללוח המחוונים מראה נקי ולא עמוס, כאשר במרכזו מוצב מסך מידע בידור גדול בצורה בולטת.
המושבים נוחים כאשר מושב הנהג מציע מגוון רחב של כוונון כדי להתאים לנהגים בגדלים והעדפות שונות. ההגה מתכוונן גם לגובה ולטווח הגעה, מה שמקל על מציאת תנוחת נהיגה נוחה.
הסיוויק החדשה מגיעה עם מגוון תכונות מתקדמות, לרבות אשכול מכשירים דיגיטליים, מערכת מידע בידור עם מסך מגע עם אינטגרציה של סמארטפון ומערכת שמע פרימיום. גם מערכת בקרת האקלים מתקדמת, עם בקרת טמפרטורה אוטומטית דו אזורית וסינון אוויר.
הונדה סיוויק חיצוני
החלק החיצוני של הונדה סיוויק החדשה מתהדר בעיצוב מלוטש ומודרני, עם קווים נקיים ותחושה ספורטיבית. הגריל הקדמי בולט ומציג צורה נועזת וזוויתית המעניקה לרכב מראה אגרסיבי. גם הפנסים הקדמיים זוויתיים וחלקים, מה שמוסיפים לאסתטיקה המודרנית הכללית.
מרכב הסיוויק נמוך ורחב, עם קו גג משופע היוצר פרופיל דינמי. המכונית יושבת על חישוקי סגסוגת מסוגננים המגיעים במגוון גדלים, בהתאם לדגם. גם חלקה האחורי של המכונית מלוטש וספורטיבי, עם פנסים אחוריים זוויתיים העוטפים את צידי המכונית.
צבעי הונדה סיוויק
ה-Civic החדשה מגיעה במגוון צבעים מרהיבים, כולל כחול אגאי מתכתי, סוניק גריי פנינה,ו-ראלי אדום. צבעים אלו נועדו לגרום למכונית לבלוט על הכביש ולהדגיש את העיצוב המודרני והדינמי שלה.
תא נוסעים ומטען
עד חמישה מבוגרים יכולים לשבת בנוחות באזור הנוסעים של הונדה סיוויק. יש הרבה מרווח לרגליים ולכתפיים במושבים הקדמיים, שגם להם יש משענות ראש מתכווננות. כמו כן, למושבים האחוריים יש מרווח ראש ומרווח לרגליים, מה שמקל על הנוסעים להתפשט ולהירגע במהלך נסיעות ממושכות.
הונדה סיוויק כוללת תא מטען מרווח המציע כושר נשיאה מקסימלי של 15.1 רגל מעוקב עבור דברים. קל להעלות ולפרוק חפצים מתא המטען הודות לצמצם הגדול ולגובה ההתרוממות הנמוך שלו. משענת המושב האחורי של הסיוויק מתפצלת ומתקפלת כך שניתן לשנותו כך שיתאים לחפצים גדולים יותר או ליותר אנשים.