סקירה
פורד מוסטנג, בין שלוש מכוניות השרירים המובילות, מציעה כוחות סוס חזקים וחוויית נהיגה מלהיבה במחיר שווה לכל נפש. הוא עולה על דודג’ צ’לנג’ר במעורבות בנהיגה ועולה על שברולט קמארו בנוחות לשימוש יומיומי. בין אם אתם בוחרים בטורבו ארבע הבסיסית או במאך 1 בעל הביצועים הגבוהים, המוסטנג פונה לכל חובבי המהירות.
איך נוהג פורד מוסטנג?
המוסטנג GT, המונעת על ידי V8 חזק, משיגה האצה מרשימה, שעון 0-60 קמ”ש ב 4.6 שניות עם יכולות בלימה חזקות (60 קמ”ש ל -0 ב -118 רגל). היגוי אדפטיבי, רספונסיבי במצבי נהיגה שונים, מספק משוב רב. הוא מטפל בפניות במיומנות, שומר על יציבות עם גלגול מרכב מבוקר, גם ללא צמיגים בעלי ביצועים גבוהים. תיבת 10 ההילוכים האוטומטית מבצעת אופטימיזציה חלקה של ההילוכים ללא עומס יתר.
פורד מוסטנג – עיצוב פנים
המוסטנג כוללת פקדים ממוקמים היטב והתאמות רבות בהגה ובמושב הנהג לנוחות אישית. עם זאת, דלתותיו הארוכות הופכות את הפתיחה המלאה למאתגרת בחללים צרים. הגישה למושב האחורי נפגעת על ידי המושבים הקדמיים המקופלים, והמרחב המוגבל הופך אותו להדוק עבור נוסעים, במיוחד ילדים. למרות זאת, הראות סבירה עם עמודי שמשה צרים וחלון אחורי גדול מספיק.
טכנולוגיה וקישוריות
למרות סטריאוטיפ מכונית השרירים, פורד מוסטנג בולטת בתכונות הטכנולוגיות שלה. ממשק הסנכרון מתהדר בבקרות קוליות מצוינות, מסך מגע בגודל 8 אינץ’ ושילוב חלק של סמארטפון עם Apple CarPlay ו-Android Auto. לוח המחוונים הדיגיטלי האופציונלי מסוגנן ופונקציונלי כאחד. מאפייני בטיחות מתקדמים, כולל ניטור שטחים מתים וסיוע בשמירה על נתיב, מכווננים היטב כדי למנוע אזעקות שווא. התרעת ההתנגשות מלפנים מושכת את תשומת הלב כראוי, ובקרת השיוט האדפטיבית פועלת בצורה חלקה ושומרת על מהירויות קבועות גם בירידות תלולות.
צריכת דלק – פורד מוסטנג
פורד מוסטנג GT בעלת מנוע V8 משיגה צריכת דלק ממוצעת בקטגוריה שלה. מסלול ההערכה שלנו, שאורכו 115 קילומטרים, הניב 23.6 מ”ג, אך היה צורך לשמור על איפוק. תקופת הבדיקה הכוללת של שבועיים הניבה בממוצע 15.1 mpg.
עד כמה נוח לפורד מוסטנג?
למרות מיקוד הביצועים שלה, המוסטנג מבטיחה נוחות לפרקי זמן ממושכים. מושבים תומכים ותא נוסעים שקט יחסית משפרים את חוויית הנהיגה. בקרות האקלים הבולטות, פתחי האוורור היעילים ובקרת האקלים האוטומטית מפשטים את הכוונון, בעוד מושבים מאווררים מתקררים במהירות בימים חמים ושומרים על נוחות במהלך נסיעות ארוכות.
שטח מטען
פורד מוסטנג מובילה בתחום המטען בהשוואה לקמארו אך נופלת מהצ’לנג’ר. תא המטען שלו בגודל 13.5 רגל מעוקבת, עם פתח רחב וגובה הרמה נמוך, מכיל שני תיקי גולף עם מערכת סטריאו סטנדרטית. אחסון פנימי מספיק לפריטים אישיים, אך שטח מוגבל במושב האחורי הופך את התקנת מושב הבטיחות לילד למאתגרת.
על איזה פורד מוסטנג ממליצה קרקוסט?
הבחירה ב-GT מומלצת לחובבי מוסטנג, ומציעה פי שניים צילינדרים והרבה יותר כוח מדגם ה-EcoBoost הבסיסי. ה-GT משפרת את התנהגות הכביש והבלימה, תוך שהיא מספקת מגוון תכונות נוחות וטכנולוגיה לחוויית נהיגה משודרגת.
רמות חיתוך
פורד מוסטנג מגיעה בחמש רמות גימור: EcoBoost, EcoBoost Premium, GT, GT Premium ו-Mach 1. EcoBoost ו-GT מוצעות כקופה או קבריולה, בעוד שמאך 1 היא קופה בלבד. אפשרויות המנוע כוללות ארבעה צילינדרים ו-V8, שניהם עם אפשרות בחירה בין תיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית 10 הילוכים. כל דגמי מוסטנג הם בעלי הנעה אחורית.
מסקנה
סיכום, פורד מוסטנג עומדת כסמל אייקוני של תעוזת הרכב האמריקאית, המשלבת עיצוב מלוטש עם ביצועים עוצמתיים. עם שאגת מנוע ייחודית וצללית נצחית, המוסטנג נותרה אהובה נצחית, ומושכת הן את הנוסטלגיה והן את הריגוש של ההווה.