סקירה כללית
יבואנית מרצדס, כלמוביל, החלה בשיווק של המרצדס S המתחדשת. מרצדס-בנץ S-קלאס שומרת על עליונותה כאמת המידה למכוניות סדאן יוקרתיות בגודל מלא. היא מספקת את טעמם הייחודי של לקוחותיה האמידים בכך שהיא מציעה שפע של חומרים משובחים, נוחות יוצאת דופן ומגוון של טכנולוגיה חדשנית. קיימים שלושה דגמים, כל אחד מהם כולל הנעה כפולה 4Matic סטנדרטית: S500, S580 ו-S580e, כל אחד מהם מתהדר במערכת הנעה בלעדית.
ה-S500 מגיעה עם מנוע טורבו חלק כמשי עם 429 כוחות סוס, ואילו ה-S580 עולה מדרגה עם מנוע V-8 מעודן עם 496 כוחות סוס. ה-S580e ההיברידית-נטענת, לעומת זאת, מספקת 510 כוחות סוס ומתהדרת בטווח מרשים של כ-98 ק”מ חשמליים בלבד.
עבור אלה המעוניינים ביוקרה מרבית, ה-S קלאס מציעה בקרת מרכב E-Active אופציונלית, אשר מטה את המכונית באופן פעיל בפניות כדי להבטיח חוויית נסיעה חלקה ונטולת נוזלים. תכונה זו מוערכת במיוחד כאשר נהנים מכוס קוקטייל שמפניה בנוחות של המושבים האחוריים, הניתנים לכוונון כוח, שכיבה לאחור ומצוידים בפונקציות עיסוי מחוממות.
מנוע, תיבת הילוכים וביצועים
מרצדס מציעה את ה-S קלאס סדאן עם שתי אפשרויות הנעה. ה-S500 מצוידת במנוע טורבו 3.0 ליטר שישה צילינדרים בטור המפיק 429 כוחות סוס, ואילו ה-S580 מתהדרת במנוע V-8 טווין טורבו בנפח 4.0 ליטר עם 496 כוחות סוס. שני המנועים מגיעים עם מערכת היברידית 48 וולט ומשודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית, יחד עם הנעה כפולה 4Matic.
ה-S580e פלאג-אין הייבריד לעומת זאת, עושה שימוש במנוע שש בטור בשילוב עם מנוע חשמלי, ומספק בסך הכל 510 כוחות סוס. גרסה זו מגיעה גם עם הנעה לכל הגלגלים סטנדרטית.
בעוד שכל S-Class נהנית ממתלי אוויר, בולטת תכונה אופציונלית בשם E-Active Body Control. תכונה זו כוללת פונקציית “עקומה”, אשר מטה בעדינות את המכונית בעת ניווט בפניות.
יתר על כן, ניתן לצייד את ה-S קלאס במערכת היגוי לכל הגלגלים, המשפרת את יכולת התמרון שלה במקומות צרים. תוספת זו הופכת את המרצדס המשמעותית לקלה באופן מפתיע לטיפול באזורים סגורים.
חלל פנים ומטען – מרצדס בנץ S קלאס
ה-S קלאס מתעדפת מסכים בפנים, ומציעה עד חמישה מהם. אלה כוללים מסך מגע מרכזי מסיבי ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ’. האחרון, בשילוב עם טכנולוגיה אחרת, יוצר אפקט תלת מימדי, אבל אתה יכול למרבה המזל לכבות אותו אם אתה מעדיף מראה קונבנציונאלי יותר. המכונית מתהדרת גם בתצוגה עילית משופרת המציגה כיווני ניווט במציאות רבודה. במצב זה, החצים נעים ומסתובבים בזמן אמת כדי לסייע טוב יותר לנהג.
המחויבות של מרצדס לסטנדרטים יוקרתיים באה לידי ביטוי באיכות הבנייה ובחומרי תא הנוסעים. מכונית הסדאן מספקת חדרי אירוח מפוארים, במיוחד עבור הנוסעים מאחור. אזור המושב האחורי של הדגם החדש מציע מעט יותר מקום לראש ולרגליים וניתן לצייד אותו במושבי שכיבה מתכווננים המספקים פונקציות עיסוי וגופי חימום נרחבים.
בנוסף לנוחות הפיזית, הנוסעים מאחור יכולים ליהנות ממערכת הבידור האופציונלית במושב האחורי, המוסיפה שני מסכים בגודל 11.6 אינץ’ בגב המושב הקדמי, יחד עם תאורת LED אינטראקטיבית פנימית כדי לבדר אותם נפשית.
טכנולוגיה וקישוריות – מרצדס בנץ S קלאס
ה-S קלאס שמרה בעקביות על המוניטין שלה כאחד מכלי הרכב המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית על הכביש. כל רמות הגימור S-Class כוללות כעת Apple CarPlay אלחוטי ו-Android Auto, יחד עם משטח טעינה אלחוטי נוח. בנוסף לתכונות אלה, יש גם יציאות USB-C מרובות זמינות. התצוגה העילית ראויה לציון ביכולתה להציג הוראות ניווט, גם בעת שימוש במפות Apple. למי שמעדיף פקודות קוליות, מערכת הבקרה הקולית פועלת בצורה חלקה ומבינה שפה טבעית ביעילות. יתר על כן, במכונית המבחן שלנו, הייתה לנו הזכות לחוות את מערכת השמע Burmester, שאמנם אינה זולה, אך בולטת כמערכת השמע הטובה ביותר הקיימת כיום בכל רכב.
עם זאת, חשוב לציין כי ה-S קלאס לא מסתכמת רק במסכים המרשימים שלה ובאיכות השמע. הוא מציע גם מערך מקיף של עזרי נהיגה. בעוד מצב דיבורית נעדר, התכונות הקיימות פועלות בצורה חלקה ומופעלות בקלות.
בטיחות – מרצדס בנץ S-קלאס
בקרת השיוט האדפטיבית שודרגה והיא תתאים את מהירות הרכב לתנאי הנסיעה, כלומר, היא לא רק תאט כאשר היא תזהה רכב לפניה אלא היא תגיב גם לעיקולים שיהיו במהלך הנסיעה. הנהג יוכל גם לפקוד על הרכב לבצע עקיפה והרכב יעשה זאת בצורה אוטונומית. כאשר הרכב יזהה כי נהג הרכב נרדם או חלילה לוקה באירוע, הרכב יזהה את חוסר השליטה ויעצור את עצמו בצידי הדרך. חידוש נוסף ברכב הוא התאמת מאפייני הרכב למצב רוחו של הנהג. הרכב יוכל לשלוט במערת העיסוי במושבים, התאורה, הבישום, מזג האוויר והמוזיקה ברכב בהתאם למצב הרוח של הנהג או הנוסעים.
רמת טימס- מרצדס בנץ S-קלאס
מרצדס-בנץ S-קלאס שומרת על עליונותה כאמת המידה למכוניות סדאן יוקרתיות בגודל מלא. היא מספקת את טעמם הייחודי של לקוחותיה האמידים בכך שהיא מציעה שפע של חומרים משובחים, נוחות יוצאת דופן ומגוון של טכנולוגיה חדשנית. קיימים שלושה דגמים, כל אחד מהם כולל הנעה כפולה 4Matic סטנדרטית: S500, S580 ו-S580e, כל אחד מהם מתהדר במערכת הנעה בלעדית.
ה-S500 מגיעה עם מנוע טורבו חלק כמשי עם 429 כוחות סוס, ואילו ה-S580 עולה מדרגה עם מנוע V-8 מעודן עם 496 כוחות סוס. ה-S580e ההיברידית-נטענת, לעומת זאת, מספקת 510 כוחות סוס ומתהדרת בטווח מרשים של כ-98 ק”מ חשמליים בלבד.
עבור אלה המעוניינים ביוקרה מרבית, ה-S קלאס מציעה בקרת מרכב E-Active אופציונלית, אשר מטה את המכונית באופן פעיל בפניות כדי להבטיח חוויית נסיעה חלקה ונטולת נוזלים. תכונה זו מוערכת במיוחד כאשר נהנים מכוס קוקטייל שמפניה בנוחות של המושבים האחוריים, הניתנים לכוונון כוח, שכיבה לאחור ומצוידים בפונקציות עיסוי מחוממות.
מה אנשים אומרים על מרצדס בנץ S – קלאס?
מרצדס S-Class מציעה חבילה משכנעת של יוקרה וטכנולוגיה. אחד המאפיינים הבולטים שלו הוא המנועים החזקים אך החסכוניים בדלק. מנועים אלה משלבים ביצועים מרשימים עם צריכת דלק ראויה לשבח, והופכים כל נסיעה לתענוג תוך שמירה על הארנק שלך מאושר.
בתוך ה-S קלאס תמצאו שילוב חלק של שפע מסורתי וטכנולוגיה חדשנית. חלל הפנים הוא גן עדן של נוחות ואלגנטיות, עם חומרים מפוארים ותשומת לב קפדנית לפרטים. השילוב של תכונות טכנולוגיות מתקדמות, כגון מערכת המידע והבידור MBUX, מעלה את חוויית הנהיגה לרמה חדשה לגמרי.
אחד ההיבטים הבולטים ביותר של ה-S קלאס הוא תא הנוסעים השקט והנוח להפליא שלה. כוונון הבידוד והמתלים המעולים מבטיחים שמירה על רעש כביש מינימלי, ומאפשרים לנוסעים להירגע בסביבה שלווה גם במהלך נסיעות ארוכות.
התוספת של היגוי אחורי משנה את כללי המשחק בכל הנוגע לתמרון במהירות נמוכה. זה משפר את זריזות הרכב, מה שהופך אותו קל לנווט במקומות חניה צפופים וברחובות העיר הצפופים.