מיצובישי אקליפס קרוס – מבחן דרכים

מיצובישי אקליפס קרוס החדש ניחן בעיצוב ייחודי ובחידושים נוספים מבית מיצובישי כמו מנוע טורבו בנזין, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ותיבת הילוכים עדכנית. התנהגות הכביש לא ממש שרירית, אבל מוטשבישי קרוס מציע נסיעה חלקה ותא הנוסעים שומר על שקט במהלך הנהיגה. תוכלו ליהנות ממתקנים אסתטיים ומודרניים, כמו גם ממרחב מטען מרווח בתא הנוסעים. ההיגוי טוב לשיפור הניידות של המכונית אך מאכזב במצב מביך כשאתה תקוע באמצע הכביש.

פנים ומרחב מעודנים

עיצוב תא הנוסעים חדשני פחות מהעיצוב החיצוני אך עדיין מדובר בעיצוב נאה למדי.

חלק מהתוספות הכלולות: פקדי שליטה על גלגל ההגה האחראים על מערכת השמע, בקרת שיוט סתגלנית, מחשב בעל צג צבעוני,

תוספות נוספות ברכב המבחן כללו תצוגה עילית מעל לוח המחוונים המאפשרת לקבל מידע ללא הסטת העיניים מהדרך. בצג השמאלי של הנהג מונחת שורת פקדים נוספת המפעילה את חיישני החניה ואת מערכת הבטיחות המתקדמת.

איכות ההרכבה והחומרים משופרת ביחס לדגמים הקודמים אך עדיין בינונית ביחס למתחרים בקטגוריה. מרווח הברכיים והרגליים במושב האחורי נח ומרווח הראש פגום במידת מה עקב תקרת הרכב הנמוכה. ה מיצובישי אקליפס קרוס מצויד במתלים בעלי בולם זעזועים טוב הסופג היטב את מהלומותיו של כביש משובש. הבד האופנתי והעמיד מתקפל סביב המושבים ומספק ריפוד בשפע. הבד האופנתי והעמיד מתקפל סביב המושבים ומספק ריפוד בשפע.

תכונות חיצוניות – מיצובישי אקליפס קרוס

למיצובישי אקליפס קרוס יש השפעה גדולה ועמוקה על השוק עם השילוב של גלגלים נוצצים, קווי מרכב מפוסלים ו-LED Lightning. יתר על כן, גג פנורמי מאפשר לאור טבעי להיכנס לתא הנוסעים מה שהופך אותך חם ומאושר יותר. תוכלו גם ליהנות מהאוויר הצח על ידי לחיצה על הכפתור.

מיצובישי אקליפס קרוס מתגאה בתכונות בולטות אחרות המשפרות הן את האסתטיקה והן את הפונקציונליות שלו:

  • גלגלי סגסוגת בשני גוונים
  • מראות צד מחוממות ומתקפלות חשמל
  • זכוכית פרטיות אחורית
  • ספוילר לגג
  • מגבי שמשות עם חישת גשם

אוטיינמנט וקישוריות

כל דגמי Eclipse Cross מגיעים עם מסך מגע גדול בתחום המידע והבידור.

דגמי ה-ES הבסיסיים כוללים מסך בגודל 7.0 אינץ’, בעוד דגמי LE, SE ו-SEL כוללים מסך גדול יותר בגודל 8.0 אינץ’ עם Apple CarPlay, Android Auto וניווט באמצעות מקפים.

ביצועים

מנוע טורבו 1.5 ליטרים בהזרקה ישירה המשודך לתיבה חדשה בעלת דימוי של 8 הילוכים במצב ידני. האקליפס קרוס מגיע עם הספק מירבי של 163 כוחות סוס 5,500 סל”ד, מהירות מקסימלתי של 200 קמ”ש ותאוצה ל100 קמ”ש ב 9.3 שניות.

במהלך המבחן נמדדה צריכת דלק של 9.1 ק”מ לליטר לעומת הצהרת היצרן על צריכת דלק של 14.9 ק”מ לליטר. נפח מיכל הדלק – 63 ליטר ודרגת זיהום אוויר עומדת על 13. (מתוך 15).

מידות – מיצובישי אקליפס קרוס

ביחס למתחרים שלו בקטגוריית הפנאי-שטח, מיצובישי אקליפס קרוס מציג מידות ממוצעות למדי.

אורכו הוא 173.4 אינץ’, רוחב 71.1 אינץ’ וגובה 66.5 אינץ’. נפח תא המטען נע בין 341 ובין  448 ליטרים. בקיפול המושב האחורי נחשפת רצפה שטוחה המגדילה את שטח ההטענה ל- 1.122 אלף ליטרים.

מיצובישי אקליפס קרוס גרסאות

מיצובישי אקליפס קרוס כוללת ארבע רמות גימור: ES, LE, SE ו-SEL, כולן מונעות על ידי מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר טורבו המפיק 152 כוחות סוס ומומנט של 184 קג”מ. תיבת הילוכים אוטומטית משתנה ברציפות (CVT) מתחברת למנוע, וכל רמות הגימור כוללות הנעה לכל הגלגלים.

בטיחות

צלב הליקוי זכה בחמישה כוכבי בטיחות מה-Euro NCAP. הדגם החדש מתהדר באבזור בטיחות הכולל בקרת יציבות, התרעת התנגשות חזיתית ובלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל. היא כוללת גם שבע כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת סטייה ועוד.

אולי גם תאהב

אתה יכול לחקור דגמים אחרים של מיצובישי כאן ולהשוות את התכונות שלהם זה עם זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ט.ל.ח. | כל התמונות להמחשה בלבד | © 2024 כל הזכויות שמורות לפטרה לובי בע”מ

×