הדור החדש של סובארו פורסטר נחשף

סובארו פורסטר אחד מרכבי השטח הפופלאריים ביותר בעידן הנוכחי, הממוצב מעל דגם ה XV ומתחת לדגם האאוטבק, משתדרג. הדור החמישי של רכב הפנאי שטח הקומפקטי נחשף על ידי סובארו בתערוכה בניו יורק וכולל שיפורים מעניינים.

 

עיצוב ומידות

 

הפורסטר החדש מראה התרחבות ברוב המימדים בממוצע של כ-2 ס"מ לכל כיוון רוח, למעט מרווח הגחון שנותר כמות שהיה, 22 ס"מ.

עוד מציגים בסובארו כי זווית פתיחת הדלתות התרחבה בכדי להקל על הכניסה והיציאה מן הרכב. רצפת הפנים שטוחה יותר כעת, פתח תא המטען הורחב ותא המטען הושטח. הדגמים החדשים יוצעו בחמש רמות גימור: סטנדרט, פרימיום, לימיטד וטורינג. גרסת הספורט החדשה תקבל חישוקים, צביעה ייחודית, מיגונים שחורים בחזית הרכב, בצדדיו ובחלקו האחורי יהיו כעת הסטנדרט החדש. השדרוג כולל עם שלושה צבעים נוספים: ירוק, כחול ואדום בגוונים מיוחדים.  

ביצועים ומנוע

 

כל דגמי הפורסטר יהיו מצוידים במנוע בוקסר, 2.5 ליטרים שעודכן ל-182 כוחות סוס. המנוע ישודך אל תיבת הילוכים רציפה בעלת הנעה כפולה. בגרסאות טורינג וספורט, תתווסף אפשרות לתפעול ידני בדימוי 7 הילוכים. צריכת הדלק עומדת על 14 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית.

 

בטיחות ואבזור

 

דגמי פורסטר המשודרגים יצוידו בתאורת לד עבור הפנסים הראשיים, בקרת אקלים ובחלק מרמות הגימור גם מושבים חשמליים, הגה מחומם, כניסה והנעה ללא מפתח, גג פנורמי ובלם יד חשמלי. החל מרמת הגימור פרימיום יקבל הפורסטר בקר שליטה הכולל בקרת ירידה תלולה, בעלת שליטה במנוע ותיבת הילוכים.

בגזרת הבטיחות, מוסרים מסובארו כי כל דגמי פורסטר יצוידו במערכת הבטיחות EYESIGHT הכוללת התרעת התנגשות ובלימת חירום עצמונית, בקרת שיוט סתגלנית והתרעת סטיה מנתיב בעלת היגוי אקטיבי.

רמת הגימור העליונה, טורינג, תצויד עם במערכת החדישה  DRIVERFOCUS המתריעה בפני עייפות והסחות דעת על ידי מנגנון זיהוי פנים מתוחכם, המתאים את עצמו לעד 5 נהגים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ט.ל.ח. | כל התמונות להמחשה בלבד | © 2024 כל הזכויות שמורות לפטרה לובי בע”מ

×