סקירה כללית
בשנתיים האחרונות, השמועות על אסטון מרטין ולקירי היו בצרות, אבל עם פרסום הפרטים על מכונית הקונספט החדשה שהיא מפתחת, נראה שהיא מוציאה הצהרה ברורה שהיא כאן כדי להישאר.
אסטון מרטין מפתחת את דגם הקונספט החדשה, שקיבלה שם זמני של AM-RB 001, יחד עם צוות הפיתוח של קבוצת הפורמולה 1 של רד בול. היא תיוצר ב-2 גרסאות, גרסה אחת שתמכר לקהל הרחב ותהיה חוקית לנסיעה בכביש ציבורי, וגרסה שניה המיועדת לשימוש של קבוצת רד בול במסלול המירוצים. הוא הוכרז ב-2016 ונסע ב-2023 עם החבילה המובטחת.
הופעה של אסטון מרטין ולקירי
ה-AM-RB 001 ( אסטון מרטין ולקירי) בנוי ברובו מסיבי פחמן ולכן משקלו נמוך של כ-900 ק”ג. ההספק מופק ע”י מנוע V12 אטמוספרי המספק יחס הספק/משקל מדהים של 1:1, כלומר הספק של 1 כ”ס לק”ג C משקל! יחס כזה קיים היום רק במכונית אחת – Koenigsegg 1 (koenigsegg one).
בתוך תא הטייס
אתה מחליק לתוך תא שנראה מספיק גדול לאדם אחד, הרבה פחות לשניים. לאחר לחיצה על כפתור פשוט שמשחרר את הדלת הקלה להפליא. המושבים עשויים מסיבי פחמן והם כל כך קלים. הם כמעט לא קיימים (שוקלים רק 8 ק”ג כל אחד, חלק מהמשקל של מושב בטיחות טיפוסי).
הרגליים שלך נוטות כלפי מעלה, והן נטוות פנימה בשתי מעלות, שינוי קל אך משמעותי. זה דומה לשכיבה באמבטיה, מה שאולי נראה מוזר בהתחלה כשנוהגים ברכב עם פוטנציאל כה רב, אבל מהר מאוד מרגיש נכון. הנוף מאחור מוצג בשני מסכי מכשירים נוספים, בעוד אחד קטן לפניו פועם עם כל הנתונים הרגילים אבל בסגנון דחוס יותר. בנוסף, יש יציאת USB, מתג בלם חניה וכפתור אזהרת סכנה.
כל הכפתורים שאתה צריך נמצאים בו: מחוונים, הרמת אף, פנסים ומגב שמשות, התנעה/עצירה, ניטרלי ובקרת שיגור. המסך באמצע נותן לך את כל המכשירים שאתה צריך, בתוספת אזהרות, ומספר לך באיזה מצב אתה נמצא. אתה יכול לבחור מצב עירוני, ספורט, מסלול ויציבות כאן. אף אחד מהם לא גורם לוולקירי להרגיש צייתן. אין Apple CarPlay או Android Auto במסך המרכזי. עם זאת, אתה יכול לחבר את הטלפון שלך באמצעות Bluetooth ואז להזרים מוזיקה לאוזניות.
מוכן וסע
יש לבצע הליך התחלה ראשוני; זה כולל לחיצה קלה על כפתור כדי לסובב את המנוע האלקטרוני לפני שה-V12 מתחיל. יש לבנות את לחץ השמן הדרוש תוך שתיים עד חמש שניות. הפנים רועש באכזריות, אפילו עם קסדה ואוזניות בפנים. במסורת אופיינית של מכוניות מירוץ, שלדת סיבי הפחמן רוטטת וזמזם מכיוון שהמנוע הוא “חבר מבני”. משוך את ההנעה הימנית כדי לשלב הילוך ראשון. לאסטון מרטין ולקירי יש תיבת הילוכים רציפה בעלת שבעה הילוכים חד-מצמדית מהמומחה ריקרדו. למרות שתיבה עם משמרות כפולות תהיה חלקה יותר, היא נמצאה כבדה מדי. אסטון מרטין ולקירי מתחיל עם מצב אלקטרוני פשוט כדי להגן על המצמד לפני המעבר חזרה לכוח V12
מה אנשים אומרים על אסטון מרטין ולקירי?
בראש ובראשונה, עלינו לשמוח שהאסטון מרטין ולקירי היא כעת מציאות. ולקירי הוא יוצא דופן ומרגש מאוד. הוא מכיל את מנועי הבעירה הפנימית המרגשים והזועמים ביותר שאי פעם תקפו צילינדר. הוא מאיץ כמו חץ נייר עם מבערים. זה חד-מוחי להפליא וסמן בחול לכל מי שאולי ירצה לעקוב. הנהיגה בוולקיריה היא חוויה שאין כמותה, סימפוניה שלכוח, זריזות ואלגנטיות.
אם אתה מעוניין לקרוא דגמים של קאדילק ורנו, פשוט לחץ על הקישור הזה ושדרג את הנסיעה שלך.