רנו קאפטור 1.5 דיזל 2023 – מפרט, ביקורות וגרסאות

רנו קפטור

חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מוסיפה אלטרנטיבת דיזל לקרוסאובר הקומפקטי קפצ’ור. רנו קאפטור הוא רכב שטח קרוסאובר קומפקטי פופולרי המיוצר על ידי יצרנית הרכב הצרפתית רנו. . ה-Captur ידוע בעיצוב המסוגנן שלו, הפרקטיות שלו ומגוון אפשרויות התאמה אישית.

פְּנִים

רנו קפטור

בתוך תא הנוסעים מציעה רנו קאפטור סביבה נוחה ומרווחת לנוסעים. המושבים תומכים ומרופדים היטב, המבטיחים נסיעה רגועה גם בנסיעות ארוכות. לוח המחוונים ערוך היטב, עם פקדים ידידותיים למשתמש ומערכת מידע בידורית עם מסך מגע שקל לניווט.

הדגם החדש מאובזר עם מערכת מולטימדיה מקורית של רנו MediaNav עם מסך מגע וממשק מלא בעברית, מצלמת רוורס, קישוריות בלוטות’, בקרת שיוט, מפתח חכם, 4 כריות אוויר ועוד.

חִיצוֹנִי

החלק החיצוני של רנו קפטור 1.5 דיזל כולל קווים אלגנטיים ואלמנטים עיצוביים מודרניים. המכונית בולטת עם הגריל הקדמי המודגש שלה, פנסי LED ותאורת LED הייחודית בצורת C. העיצוב הכללי הוא גם מושך את העין וגם אווירודינמי.

ביצועים של רנו קפטור

רנו קפטור

מנוע הדיזל של רנו קפצ’ור דומה לזו המשמש את הפלואנס, בנפח 1.5 ליטר, אך בגרסה מוחלשת – עם הספק של 90 כ”ס (לעומת 110 בפלואנס) ב-4,000 סל”ד ו-22.4 קג”מ ב-1,750 סל”ד, 30 כ”ס פחות אבל 1.5 קג”מ יותר מגרסת הטורבו בנזין 1.2 ליטר המוכרת. תיבת ההילוכים אוטומטית כפולת מצמד. תאוצת הקפצ’ור דיזל מ-0  ל-100 קמ”ש תוך 13.8 שניות, עם מהירות מרבית של 171 קמ”ש ותצרוכת דלק של 26.3 ק”מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

אמצעי בטיחות

הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות ברנו קפטור 1.5 דיזל, עם מגוון תכונות מתקדמות להגנה על הנוסעים בכביש. הוא מגיע עם כריות אוויר מרובות, מערכת בלימה נגד נעילה (ABS), בקרת יציבות אלקטרונית (ESC) ובקרת אחיזה. בנוסף, ישנן תכונות בטיחות אופציונליות כגון אזהרת סטייה מנתיב וניטור נקודה מתה כדי לשפר את מודעות הנהג.

גרסאות דיזל של רנו קפטור

  • רנו קאפטור 1.5 דיזל פלטין
  • רנו קאפטור 1.5 דיזל RXT
  • רנו קאפטור 1.5 דיזל RXE
  • רנו קאפטור 1.5 דיזל RXL

גרסאות בנזין של רנו קפטור

  • רנו קאפטור 1.5 בנזין RXE
  • רנו קאפטור 1.5 בנזין RXL
  • רנו קאפטור 1.5 בנזין RXT

מה אנשים אומרים על רנו קפטור?

,עיצוב מלוטש עזר לו להתבלט מהקהל, וכך גם אפשרויות התאמה אישית כגון גימורי צבע דו-גווני. בפנים הוא היה מרווח להפליא, בעוד שתכונות כמו מושב אחורי הזזה העניקו לו משיכה ידידותית במיוחד למשפחה. איכות עיטור הפנים לא הייתה מהטובות בכיתה, אבל היא הייתה מאובזרת ונוחה. כמכונית משומשת, ה-קפטור הוא לא הדבר הכי מרגש לנהיגה, אבל הוא מוכשר, בטוח ונוסע היטב על מהמורות.

אם אתה מעוניין לחקור דגמים אחרים של רנו, לחץ על הקישורים למטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ט.ל.ח. | כל התמונות להמחשה בלבד | © 2024 כל הזכויות שמורות לפטרה לובי בע”מ

×