“תוך שלוש דקות קניתי את המכונית החדשה שלי”

אומרים ש”היעדר החתימה מעיד על עיסתה” אז באמת החלטנו שהפעם לא נצא בעצמנו על הכביש אלא נלך לפגוש לקוחות שרכשו את מכונית חדשה דרך קרקוסט. שאלנו אותם על חווית הקנייה שהייתה להם באתר ואיך הם משווים אותה ביחס לקניית רכב במקום אחר. אז הלקוח הראשון שהלכנו אליו הוא גנאדי ויצמן שהיום עסוק ושוקד על השלמת התואר השלישי שלו. ויצמן בן ה-52 שעבר דבר או שניים בחייו ואי לכך היה לנו חשוב לשמוע את דעתו, נסענו לביתו שבמודיעין על מנת לקשקש איתו קצת על קרקוסט.

התחלה

“שאני  נמצא בהתלבטויות בחיים שלי אני מתייעץ עם החבר הכי טוב שלי שהוא איש בכיר בייצור האטום ואיש צבא לשעבר”, כך מספר לנפותח איתנו את השיחה ויצמן. הוא מספר שגם הפעם נקט באותה הדרך והרים טלפון אל החבר הקרוב. למזלו של ויצמן, וישלומר גם למזלנו, החבר הטוב שלו כבר רכש דרכנו יותר מרכב אחד והכיר את קרקוסט.הרמתי לו טלפון, מספר ויצמן, הוא הבין אותי ואמר לי מיד “ר’ קווים, זה רק קרקוסט”. אני רכשתי מהם כבר פעמיים ונהנתי מהמחיר ומהשירות המיוחד של הצוות במקום”. כשסיימנו את השיחה ידעתי, אני סומך קרקוסט.

בדוק את המתחרים של מכונית חדשה

ויצמן ידע כבר בתחילת התהליך את הרכב אותו הוא מחפש, יונדאי איוניק 2020. לאחר השיחה נכנס ויצמן לאתר, חיפש ומצא את האיוניק אותה הוא ביקש. אך כמו צרכן טוב ויצמן לא הסתפק בלבדוק רק אצלנו והלך לחפש גם אצל המתחרים. “היה חשוב לי לשלם את המחיר הנמוך ביותר שאפשר. ולכן החלטתי לערוך השוואה עם אתרים אחרים ולבדוק איפה המחיר הכי נמוך. מצאתי שבקרקוסט יש את ההצעה הכי זולה והייתי מאושר” כך לדבריו. עוד הוסיף ויצמן כי “כשנכנסתי לאתר הכל היה ברור ומזמין, הייתי בהלם מכמות האופציות”.

שמח וטוב לב מחליט ויצמן להתחיל את הרכישה אצלנו. רצינו לדעת איך הייתה עבורו חווית הרכישה עצמה, אחרי שלב הבדיקה והשוואת המחירים והנה מה שהוא סיפר, אפילו אנחנו הופתענו לטובה.  “מרגע שבחרתי את הרכב, התחלתי את תהליך הרכישה ותוך 3 דקות השלמתי הכול. מה שהיה יפה זה, שמישל והצוות המקצועי ליוו אותי דרך הטלפון במשך כל התהליך ועל כל שלב שעברתי מיד קיבלתי העתק במייל ובהודעת sms למכשיר הנייד. מסיבה זו, הייתה לי תחושה של שליטה על ההליך לאורך כל הדרך. לכן, לא פחדתי להוציא סכום כה גבוה על רכישת רכב חדש דרך אתר אינטרנט.

אבטחה ואמינות

תחושת הביטחון חשובה בכל רכישה, אך במיוחד ברכישה דיגיטלית. וכך, תוך עשרה ימים מתום הרכישה, קיבלתי את הרכב החדש שהזמנתי. ויצמן הוסיף כי “מה שחשוב בתהליך רכישה אונליין הוא תחושת האמינות והביטחון שהקונה מקבל. וזה בדיוק מה שקרה איתי בקרקוסט, היה להם חשוב לראות שכל צעד מתועד ומאורגן במלואו עם 0 שגיאות וללא אותיות קטנות. בשבילי Carcost היא אמינות.

ניסיון לאחר רכישה מכונית חדשה

 לסיום אמר לנו ויצמן: “למדתי שמכל חשש בחיים אפשר להפטר ע”י הסברים נכונים. כשהכול ברור ופשוט כמו בקרקוסט אז החשש נעלם”. “חשוב לי להבהיר” הוא מוסיף בחיוך  “אני לא שותף בקארקוסט ולא מקבל אחוזים על הרכישות שלהם, אני בסה”כ לקוח מרוצה” רוצים להינות מחווית קניה כמו גנאדי ויצמן? דברו עם המומחים שלנו ב-077-50-66-126 או לחצו כאן ותעשו את הצעד הראשון בדרך לרכב החדש שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ט.ל.ח. | כל התמונות להמחשה בלבד | © 2024 כל הזכויות שמורות לפטרה לובי בע”מ

×